Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcin1993xD
Dołączył: 23 Cze 2013 Posty: 38 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: Sro Kwi 13, 2016 9:49 pm Temat postu: Przegrzewanie silnika boxer 1.6 |
|
|
Witam.
Mam pewien problem od dłuższego czasu sprawa wygląda tak.
Odpale auta jade do pracy 15 km wszystko gra ale temperatura nie trzyma sie 90 stopni lecz 100 i jak postoi jeszcze chwile osiagnie prawie 120 a wentylator sie nie załączy. Zgaszę samochód odpale znów temp spadnie o 10 stopni pochodzi chwile i załączą sie wentylatory ale temp ledwo co spadnie teraz zauważyłem że załącza się drugi bieg na 1 wentylatorze. Na trasie utrzymuje jakies 95 do 100 stopni i nie spadnie.
Na postoju gdy temp 110 stopni ma płyn sie zwiększa w zbiorniczku dodam gazu płyn jakby robił obieg bo już mniej go widać pęcherzyki powietrza ale odpowietrzałem i dalej nic nie pomaga.
Zalany nowy płyn wymieniony termostat co dalej robić doradzcie coś bo nie wiem co robić a tu lato się zbliża. _________________ Nie ważne ile posiadasz koni pod maską. Ważne jest aby je odpowiednio wykorzystać;) |
|
Powrót do góry |
|
 |
darius156LIFT

Dołączył: 27 Gru 2014 Posty: 205 Skąd: ZAMOŚĆ
|
Wysłany: Czw Kwi 14, 2016 11:58 am Temat postu: |
|
|
Napewno dobrze odpowietrzyles układ? Moze czujnik wariuje i za późno włącza wentylator mam tylko nadzieje ze uszczelka pod głowica całą. _________________ jest AR 156 SW 2,4 JTD 20v m-jet 2004r.
byla mazda 323f ba 96r MAGNAFLOW
byla mazda 323 bg sedan 92r MAGNAFLOW |
|
Powrót do góry |
|
 |
marcin1993xD
Dołączył: 23 Cze 2013 Posty: 38 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: Czw Kwi 14, 2016 9:26 pm Temat postu: |
|
|
A pompa wody?? _________________ Nie ważne ile posiadasz koni pod maską. Ważne jest aby je odpowiednio wykorzystać;) |
|
Powrót do góry |
|
 |
darius156LIFT

Dołączył: 27 Gru 2014 Posty: 205 Skąd: ZAMOŚĆ
|
Wysłany: Pią Kwi 15, 2016 5:57 am Temat postu: |
|
|
A wycieku nie ma nigdzie? _________________ jest AR 156 SW 2,4 JTD 20v m-jet 2004r.
byla mazda 323f ba 96r MAGNAFLOW
byla mazda 323 bg sedan 92r MAGNAFLOW |
|
Powrót do góry |
|
 |
johny603

Dołączył: 18 Lip 2008 Posty: 1943 Skąd: Koźmin Wlkp-Jarocin
|
Wysłany: Wto Kwi 19, 2016 9:52 pm Temat postu: |
|
|
Pompa wody do wymiany, wirnik nie obraca się. _________________ Pozdrawiam Janek
RGE 2,2DT 12V 99r. 312tkm
BYŁA:
Lancia ZETA 2.0T 8V 1997r.=259tkm
AR156 2,5 V6 24V 1998r.=347tkm
AR33 1,4 BX 8V 1994r.=294tkm
Byłe Niunie
janek33-1983@o2.pl |
|
Powrót do góry |
|
 |
marcin1993xD
Dołączył: 23 Cze 2013 Posty: 38 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: Nie Kwi 24, 2016 11:15 pm Temat postu: |
|
|
pOMPA wody wymieniona ale dalej temp łapie na trasie jakies 95 stopni na postoju przekracza 100 załącza sie wentylator ale tylko 1 bieg jak nawet dochodzi do 120 załącza sie tylko 1 bieg. Przygazuje mu troche temp spadnie o jakieś 5 dobre 5 stopni. Na trasie spoko ale w korkach to nie da rady.
Może kanały są przytkane chłodnica cała gorąca czyli obieg robi ale słaby noi dymi trochu na biało.. _________________ Nie ważne ile posiadasz koni pod maską. Ważne jest aby je odpowiednio wykorzystać;) |
|
Powrót do góry |
|
 |
darius156LIFT

Dołączył: 27 Gru 2014 Posty: 205 Skąd: ZAMOŚĆ
|
Wysłany: Pon Kwi 25, 2016 6:07 am Temat postu: |
|
|
Uszczelka pod głowicą prawdopodobnie jeśli zaczęła poddymiac na bialo.sprawdz czy nie ubywa płynu chłodniczego a skoro chodzi tylko jeden bieg to może z wentylatorem coś nie tak _________________ jest AR 156 SW 2,4 JTD 20v m-jet 2004r.
byla mazda 323f ba 96r MAGNAFLOW
byla mazda 323 bg sedan 92r MAGNAFLOW |
|
Powrót do góry |
|
 |
marcin1993xD
Dołączył: 23 Cze 2013 Posty: 38 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: Pią Maj 06, 2016 10:47 pm Temat postu: |
|
|
Witam. Problem sie przerodził.
Teraz wywala mi płyn wąż od termostatu górny gorący a powrót zimny nie ma obiegu.
Bąbelki po dodaniu gazu w zbiorniczku wyrównawczym z chłodnicy i tego dolnego węza idący na silnik walą bąbelki cały czas
Czy wymieniajac uszczelke pod głowicą musze wymieniać zawory?
Jakby Ktoś z was podpowiedział co wymienić przy okazji oraz mniej więcej koszt takiej imprezy z rozrządem z góry dziękuje;) _________________ Nie ważne ile posiadasz koni pod maską. Ważne jest aby je odpowiednio wykorzystać;) |
|
Powrót do góry |
|
 |
PxDarek
Dołączył: 24 Lut 2009 Posty: 956
|
Wysłany: Nie Maj 08, 2016 12:54 pm Temat postu: |
|
|
Podjedź sobie do jakiegoś kumatego mechanika i niech oceni co się dzieje. A to z tego względu, iż masz dwie głowice, więc koszty będziesz mieć podwójne w razie wymiany uszczelek. _________________ Darek
----------------
Alfa Romeo 146 1.7 16v / 156 JTS
----------------
serwis aparatów cyfrowych / phinanse.pl |
|
Powrót do góry |
|
 |
johny603

Dołączył: 18 Lip 2008 Posty: 1943 Skąd: Koźmin Wlkp-Jarocin
|
Wysłany: Pon Maj 09, 2016 7:18 pm Temat postu: |
|
|
Chłodnica zarosła, pora ją wymienić. _________________ Pozdrawiam Janek
RGE 2,2DT 12V 99r. 312tkm
BYŁA:
Lancia ZETA 2.0T 8V 1997r.=259tkm
AR156 2,5 V6 24V 1998r.=347tkm
AR33 1,4 BX 8V 1994r.=294tkm
Byłe Niunie
janek33-1983@o2.pl |
|
Powrót do góry |
|
 |
marcin1993xD
Dołączył: 23 Cze 2013 Posty: 38 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: Pon Maj 09, 2016 9:42 pm Temat postu: |
|
|
Chłodnica plukana kilkakrotnie. A przytkane kanały głowicy jest taka opcja? _________________ Nie ważne ile posiadasz koni pod maską. Ważne jest aby je odpowiednio wykorzystać;) |
|
Powrót do góry |
|
 |
|